Lördag 3/1

Hej, jag sitter hemma hos mig med ellinor och maja. Vi har ätit lite grejer och skrivit nya nyårslöften samt prickat av våra gamla. Ikväll ska jag hem till pappa och äta middag för min mamma är på handbollscup med min lillasyster. Igårkväll var jag  i Gustavsberg med Josefin, vi var hemma hos någon kille och kajsa&caroline kom dit ett tag men tröttnade och åkte hem vid 12. Jag och Josse stannade lite längre, det va roliga människor där som vi umgicks med tills klockan ett då vi knatade hemåt. Imorse vaknade vi vid 12 och gick upp. Jag åkte hem med världens segaste buss klockan halv 3 och var hemma kvartöver. Jag mår fint.
Nu ska jag göra nått hejdå.



max

Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0