FYND, FEBER & BIO

Hej! jag kom hem vid kvart i ett från bion 'Australia', den var faktiskt riktigt gullig! Jag och Caroline diggar Nullahs farfar. Innan det var jag i stan en stund med Maja och Ellinor, vi fyndade lite på Åhléns City och fikade. Jag tror jag hade feber, men tog några alvedon och det löste sig. Jag köpte en vit axelbandsväska som var nedsatt till 99 kr och en svart axelbandsväska som kostade 300, riktigt billigt! Jag träffade Carro vid halv sju och vi åkte och hämtade ut våra biobiljetter innan vi åt thaimiddag i Kungshallen. Det var riktigt äckligt, och inte värt 80 kronor nånstans. Vi köpte den största popcornen vi nånsin sett och två feta cocacolor och slog oss ner på våra platser på rad elva i mitten och njöt av en göllig och rolig film, den var iförsig lite seg ibland måste jag tillägga. Jag borde sova, men även om jag lägger mig i sängen kommer jag inte somna så jag kan lika gärna sitta här! Imorgon ska jag träffa Kaaiiiisa och leta jobb vid tre när hon har slutat skolan. Själv börjar man  på måndag! HeHEee. puss



Nullahs farfar. Varje gång han visades i bild fick vi oss ett gott skratt.



Kommentarer
Postat av: CAROLINE L

HAHAHAHAHHAHAHHA

2009-01-07 @ 01:54:19
Postat av: Anonym

men gris, jag vet att ni börjar måndaaaaaaaaag :'(.*(

2009-01-07 @ 19:47:13
Postat av: Caroline L

Du är underbar Louise.

2009-01-08 @ 14:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0