Året som varit

2008 har varit ett både bra och dåligt år.

Saker jag inte glömmer från året 2008:

Jag fick kontakt massa nya fina människor
Jag piercade naveln.
Jag konfirmerade mig på malingsbo med världens bästa människor.
Jag tappade kontakten med en vän jag trodde jag aldrig skulle förlora.
Jag hade världens bästa födelsedag
Jag kajsa och elin firade eriks födelsedag med hembakad tårta och serpentiner! haha
Jag trodde jag skulle få en tråkig midsommarafton i dalarna, men icke. Så jävla kul.
Jag slutade på ridningen som jag gått på sen jag va liten.
Jag kommer inte glömma dig.
Jag höll på att förlora en anhörig, men den klarade sig.
Jag bröt tån igen!
Jag badade i jättevågor på hemsön.
Jag fick en liten kusin.
Jag blev fadder/gudmor åt adam.
Jag hade världens sämsta självförtroende pga dig.
Jag hade en skitrolig nyårsafton som jag sent kommer glömma!:)

Det var det! pusss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0