1 Januari 2009

Gårkvällen var ganska lyckad. Först var jag hos mina kusiner i stan och åt en väldigt god middag och spelade guitarrhero. Sen fick jag skjuts hem av mamma och bytta om och åkte till Sofia. Det var inte så många men det var trevligt. Vid tolvslaget gick vi till Ringparksstugan och där var det sjukt mycket folk och alla höll i facklor och sköt raketer. Efter att vi hade varit där en stund så samlades en hög jobbiga och mindre jobbiga människor utanför kajsas hus eftersom det skulle ha vart fest där. Men icke, hennes föräldrar var hemma. Hennes sköna föräldrar sa att hon ändå fick ta in 15 pers i sitt rum om hon ville. Det blev ett väldans strulkalas och alla höll på med alla..På övervåningen sjöng Kajsas föräldrar och deras gäster tyska visor, haha :).

Vid 3-4 gick jag, amanda och amanda hem till sofia där hon och herman var och där vi skulle sova. Där gjorde vi en hel del galna saker men de va roligt på sitt sätt. Sen fick jag för mig att jag såg något svart gå ner för trappan utanför, jag såg verkligen någon där och då berättade sofia att det alltid känns som om man blir förföljd när man går upp i den trappan! Jag som älskar spöken kunde sova riktigt gott den natten. Klockan sju följde Herman och sofia mig upp och sen gick jag och la mig bredvid amanda och somnad på en gång medan dom kollade på harry potter och gick och la sig nio.

Imorse vaknade jag och amanda hade gått upp, så jag gick ner och kollade vad dom gjorde, dom låg och kollade på vänner i soffan. Vi bestämde oss för att äta frukost och stekte lite pannkakor. Sen kom Caroline F , Josse och Kajsa förbi och hämtade glömda grejer och snackade lite med oss, det blev även bestämt att det är filmkväll ikväll hos carro. För en halvtimme sen skjutsade sofias snälla mamma hem mig och nu sitter jag här och laddar in bilderna från igår och ska snart ta mig en dusch. Hoppas ni hade en härlig nyårsafton allesammans. puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0