Weekend!

Hejhopp
Efter skolan var jag en stund med Maja i sickla. Efter det var jag med Kajsa, vi fikade i forum på espresso house och kollade runt. Vi träffade som vanligt halva nacka där inne, men det va trevligt. Sen åkte vi hem till Kajsa och kollade på internet på språkresor och hittade några. Vi funderar på att åka till Englad sommaren 09 och helt enkelt lära oss lite engelska med mera. Kostar väldigt mycket, så imorgon ska jag och Kajsa söka helgjobb i Sickla. Som Kajsa sa - Jag tar vadsomhelst, jag kan till och med bli städerska! Haha så desperata är vi efter jobb/pengar. Sen gäller det bara att övertala föräldrar och sådär men det ska nog gå bra.  Ikväll ska jag till Caroline och ha typ myskväll. Trevligt. Jag älskar att ha helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0