Uttråkad

(FAVORITER) FAVORIT JUST NU;
Låt just nu: Green day - time of your life
Pryl: Ipod!
Film: oj.. jag vet inte faktiskt
Bok: låt den rätte komma in som jag läser på svenskan just nu är rättså bra.
Lärare i skolan: Åh ingen är speciellt bra. Ann om jag måste välja.
Plats: Mitt rum
Frukt: äpple!

(ÖVRIGT) JAG HAR;
Sytt: Ja
Opererat mig: Nope
Cyklat omkull: Ja
Sjungit i duschen: Ja
Hoppat bungyjump: Nej
Fobi för något: Spindlar
Sett någon dö: Nej
Varit på begravning: Ja
Sagt att jag hatar någon: Ja


LIVET;
Svart eller vitt: Vitt
Rött eller blått: Blått
Skriva eller tala: Skriva
Vatten eller coca cola: Vatten
Mobil eller mp3: Mobil
Snygg eller charmig: Charmig
Lösgodis eller choklad: Choklad
Frukt eller grönsak: Frukt
Film eller serie: Film
Festa eller softa: Både och!
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Fredag
Levande ljus eller lampa: Lampa
Övervikt eller undernärd: Lagom!
Kärlek eller vänskap: kärlek

Kommentarer
Postat av: malin

hihoho, den listan tog du från mig :D

2008-11-23 @ 12:27:34
URL: http://yiipiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jappsi:D

2008-11-23 @ 22:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0