Stulen Ipod

Igår åkte vi in till stan vid.. fyra kanske? Jag är nästan helt säker på att jag la ner ipoden i väskan och gick till bussen. Så satte jag mig på bussen med Maja och åkte till slussen där vi bytte till tunnelbanan och gick av i T-centralen. Där gick vi och mötte Linnea och Camilla och så åt vi på Pizza hut vid åhléns city. Jag hade väskan stängd hela tiden så att jag tappat den är nästan uteslutet. Jag skulle av någon anledning ta upp min ipod på pizza hut och då hittade jag den inte. Jag tänkte att jag kunde leta mer noga när vi kom hem till Maja. Men när vi kom hem till Maja och jag inte hittade den så fattade jag att den var borta. Jag ringde pappa och han kollade hemma, den låg inte där. Min ipod som jag fick för en vecka och fyra dagar sen är borta. fan. Den som har tagit den är så äckligt jävla dum i huvet. Jag har ringt pizza hut, dom hade den inte. Jag har ringt SL men dom har stängt. Och juste, på vägen hem när vi va i slussen så träffade vi Kenza och pratade lite med henne. Haha, hon var kortare i verkligheten tycker jag. Iallafall, nu ska jag hitta på nått som får mitt humör att vända. puss
iPod nano (blue)iPod nano (black)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0