Saker och ting blir inte riktigt som man tänkt sig

Jag åkte till forum, var där i tjugo minuter innan jag kände att jag blev varm och kall om vartannat, jag kallsvettades helt enkelt och jag satte mig ner för jag mådde inte bra. Jag ringde pappa och bad honom hämta mig, Kajsa och Ludde var gulliga och hämtade vatten och fick det hela att inte kännas riktigt lika dåligt. tack :) Sen kom pappa och hämtade mig, jag åkte hem, hade fyrtio graders feber och sov tills nu ungefär. Jag vaknade för tjugo minuter sen och allt kändes bara som vanligt, jag har knappt någon feber kvar och jag kan gå utan att världen snurrar. Jag har ingen aning om vad som hände, kanske var jag utbränd? No idea.

hoppas ni mår bättre! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0