vem&vad lista

10 Vem:
Är du? Louise ;)
Gillar du?Många!
Vill du vara?Kanske en kändis som Jessica Alba eller någon.
Kramade du senast?Kajsa I think.
Är din granne?Jag har ju flera, men en av dom heter Jan. Haha
Är din pojk/flickvän?Har ingen
Saknar du?Linnea!
Älskar du?Mina vänner&min familj
Fick du senast sms av?Linnea
Sov du i samma säng som sist?Hm, kan ha varit Camilla&August

10 Vad:
Gör du just nu? Den här listan & kollar på film.
Har du för betyg?Non of your business, hahah;D
Heter du på PA? Jag använder inte pa.
Har du för mobil? w890i tror jag att den heter.
Pysslar du med på fritiden?Jag är med mina vänner osv.
Gillar du med dig själv?Det var en svår fråga.
Heter din moster? Har 4 st pallar inte skriva alla ;)
Har du för husdjur?Har inget tyvärr
Är det värsta sättet att dö på? Drunkna tror jag, eller brinna upp
Är klockan just nu? 21:57






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0