Med massa sås

hejhej allihopa, jag är nu mer femton år vilket innebär bådet det ena och det andra. Jag vaknade imorse, fick massa fina presenter tex. Parfym (jennifer lopez, live luxe) presentkort på åhléns, mobil w890i, ipod(den den nya nanon, svart) smink, smycken och massa andra braiga smågrejer! Är jättenöjd men det bästa av allt är att jag efter två års tjat ska få ta hål i naveln! Jag fick även av mina kompisar ett femtonårs-kit som innehöll allt från kondomer till en bh. Skitnajs :) Jag kom just hem ifrån Friday's där jag åt med mina sex vänner. Jag åt ceasar sallad, skitgott! Efter ett tag kom 4 i personalen med heliumballonger och en glassefterätt och sa, vem är födelsedagsbarnet? Jag fick glassen, sen andades mina kompisar in helium och sjöng ja må hon leva tillsammans med personalen. Lät sjukt roligt och det var den finaste sången jag någonsin har fått på mina 15 födelsedagar! Tack allesammans för en sjukt jävla bra födelsedag. Nu ska jag fixa min ipod och min mobil så att dem går att använda imorgon! Puss


Kommentarer
Postat av: Carro

GRATTISGRATTIS!!

2008-11-18 @ 23:06:38
Postat av: majalu

det var en trevlig kväll må jag säga ;) älskardig<3

2008-11-19 @ 14:22:40
Postat av: hanna

haha men duu, nu glömde du ju en present som du fick. ledtråd: den är lila. :'D

2008-11-19 @ 16:17:02
URL: http://hannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0