Friday's at a Tuesday

TJA. Imorgon ska jag Maja, Hanna, Angelica, Helené, Camilla och Ellinor till Friday's på Stureplan och äta middag för att fira min födelsedag lite sådär. Suuper najs! Jag längtar lite tills imorgon måste jag erkänna, undrar vad jag får i present. Tihi.  Det berättar jag imorgon såfort jag fått dom! Jag får i och för sig inte allt imorgon, utan gansksa mycket på fredag när jag kommer hem till pappa och får presenterna av honom :D Nu ska jag boka bord för sju på Friday's! pusspuss


Kommentarer
Postat av: lundquist.

it will be super I'm sure :) älskar dig min snaaaart femtonåring ;)<3

2008-11-17 @ 20:24:15
Postat av: Anonym

JagHållerMed

2008-11-25 @ 18:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0