I hope you've had the time of your life

Kom just hem från forum, är alltid där känns det som. Kanske är för att det faktiskt har blivit rätt bra där plus att jag har många presentkort att unyttja och en kajsa att fika med. När vi kom ut ur forum snöade det! Jag älskar snö, Kajsa gav i från sig ett glädjeskrik och sen sjöng vi "vi ser det snöar" och hoppade runt som.. jag vet inte vad. Kul var det. Du är mitt galna lyckopiller gulle!

  Skolan var som vanligt seg men idag var det sjukt segt. 3 timmar futurecity där min grupp som inte är så engagerade (jag, henrik,philip &lana) satt och gjorde ingenting. Inte jag heller för den delen men lite mer än vad vissa andra gjorde iallafall.Haha. Imorgon är en ny dag, och då är det torsdag vilket innebär att det snart är helg! längtaaaaaaaaaaaaaaar. ha det så bra. här kommer bilder från idag


Kommentarer
Postat av: Anonym

HHHA GULLUNGEEE <3 MEN HÖRRRU SNYGG BUILD P MIG?!???!? NAAAAAAAAAAAAAAATTTTTttTT

2008-11-19 @ 23:57:31
Postat av: L

hahahah:D ja feeetttt snygg

2008-11-20 @ 15:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0