För det är fredag

Kom just innanför dörren, satte mig här med mitt plåstrade finger och min varma choklad från gateau. Åkte från mattelektionen till sjukhuset och kollade upp hur jag mår i största allmänhet och även varför jag svimmade osv. Dem sa inget mer än att allt såg bra ut, fast jag hade lågt blodtryck vilket blandannat innebär att jag har lite extra lätt att svimma. Det fanns alltså naturliga orsaker till varför jag svimmade osv. Doktorn va jättebra. Sen fick jag träffa en annan doktor, en blonderad 50 åring som stack mig i fingret med en konstig grej och sen pressade ut blod från mitt finger till en annan konstig sak och sen kunde dom avgöra mitt blodvärde. Även det var tydligen bra. Åkte sen till gateau med mamsen och hon köpte en chokladboll & varmchoklad till mig. Nu sitter jag hääär och har ingen aning om vad som händer idag!
puss

Kommentarer
Postat av: Ronja

åh, chokladboll och varm choklad lät gott!

2008-11-14 @ 12:52:36
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: ewezi

Älskar fredagar ^^

2008-11-14 @ 15:02:11
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag med:D

2008-11-14 @ 16:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0