Fåtöljen

Jag, Caroline F och Kajsa åkte till Götgatan, gick runt. Träffade en tjej som var "hjon", (alltså typ miniledare eller hur man ska förklara det) på mitt konfiramtionsläger i sommar och föriörvigt bor i hedemora! Sammanträffande, verkligen. Vi gick upp och ner för Götgatan, kollade i många affärer bland annat Gina tricot där jag och Carro hittade lite som vi köpte. Hon köpte två kjolar och jag köpte en fin klänning. Vi satte oss sen på café fåtöljen och myste. Jag köpte en grekisk pastasallad, mums. Kajsa köpte sushi som hon tog med till Fåtöljen men blev åtsagd och la ner den i min väska.. där den även läckte ut soya. Fyfan vad soya luktar äckligt! Håller på att tvätta väskan och allt som låg inuti nu och ska försätta med det. Ikväll vet jag inte vad som händer, men troligtvis något iallafall! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0