Det är tisdag

Imorse försov jag mig, men hann komma till skolan i tid iallafall.  Vi hade No, SO, Engelska och Idrott innan vi slutade klockan 12:00 för att vi inte hade någon syslöjd. Jag åkte till forum en stund med Maja, köpte en macka och tog sen bussen hem. Men den stannade inte vid min station så jag åkte hela vägen till Slussen och tog där en buss hem. Hemma vid ett, läste min bok satte mig vid datorn. Väntade på att klockan skulle bli tre då jag skulle möta Linnea. Klockan blev tre, och jag fick skjuts tillbaka till skolan av pappa och åkte buss med Linnea. Fick en snöboll rakt i huvet också, uppifrån. Vi åkte hem till Linnea, åt bullar och drack varm choklad och kollade på What happens in vegas tills jag inte orkade mer och då satte vi oss och kollade igenom skolkatalogen och gick sen till Forum en sväng. Jag åkte hem vid halv åtta, eller åkte och åkte, jag gick hem. Från storängen till jarlaberg. Man kan säga att jag har haft lite otur med bussarna idag helt enkelt. Nu ska jag läsa ut min svenska bok som ska vara klar på torsdag, och dessutom ska man ha skrivit en recenssion. Shit. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0