Där satt den

Idag har varit en vanlig måndag. Mitt so arbete som ska redovisas imorgon försvann på So:n. Sämst.
Efter skolan åkte jag hem och hämtade pengar, sen åkte jag till slussen där Kajsa och Linnea väntade på mig och så åkte vi till en piercing salong och så tog jag hål i naveln! Hihi, ont som fan. Men klart värt det. Vi åt sen på donken och så kom Maja och hennes pappa och hämtade mig, så åkte vi till kungstensgymnasiets öppet hus. Det verkade som ett skitbra gymnasium, något som jag eventuellt ska söka till. Mötte hillewi där som också troligen skulle gå där, och även en Elin som red på min ridskola förut. Världen är liten. Nu ska jag äta för jag är huungrig.
 Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig Flicka :D

2008-11-29 @ 13:20:58
Postat av: soffan

Du på bilden?

2008-12-02 @ 20:29:51
Postat av: Anonym

Du på bilden?

2008-12-02 @ 20:30:12
Postat av: L

ja

2008-12-03 @ 14:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0