C,K,L,L

Igår åkte jag hem till Caroline F vid halv nio. Vi kollade på film och gjorde inget speciellt men det var mysigt. Det var jag Caroline F, Kajsa och Louise S. Louise åkte hem men jag och Kajsa sov hos Freyschuss. Imorse vaknade jag av att Kajsa ropade. - LOUISE, DET SNÖAR! Jag orkade inte riktigt bry mig utan sov vidare. Haha. Sen vaknade Carro och vi gick upp och åt frukost, kollade ut genom fönstret och såg att det var helt vitt ute! helt vitt! woho vintern har kommit! Och jag älskar vintern. (pulka, snöbollskrig,skidor,snowboard,födelsedag) Den är helt enkelt underbar. Jag och Kajsa skrev en barnvaktslapp imorse också. Vi ska söka jobb som barnvakter och om ca en timme ska vi gå och dela ut det i några brevlådor och hoppas på svar. HAVE A NICE WINTERDAY



Kommentarer
Postat av: Caroline L

SNYGG DU ÄR

2008-11-22 @ 13:37:41
Postat av: L

du är snyggare:)

puss på dig

2008-11-22 @ 13:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0