-

Ett inlägg från mig, till er om mig!


Jag heter Louise jag är född den artonde november år 1993 och jag bor i Nacka. Jag går i en gul tegelskola vid namn Skuru. Den är inte så värst bra men helt ok. Skolan är något jag anser viktigt och satsar på, även om jag på sista tiden blivit mycket skoltrött. Efter nian planerar jag att börja på antingen Nacka, Värmdö, Jensen eller Kungsholmens gymnasium på linjen Sam, mer än så vet jag inte och det kan vara lite stressande, På fritiden umgås jag mycket med mina vänner som tillexempel min bästa vän Linnea och massa flera fina människor. Jag har ridit en jag var 8 men slutade mitt i den här terminen pga. att jag helt enkelt tröttnade. Jag lyssnar mycket på musik och just nu är det ofta coldplay i lurarna. Jag älskar mat och äter gärna, ofta och mycket. Jag lagar även gärna egen mat och min favorit är thaimat. I sommar planerar jag att åka på språkresa med min vän Kajsa till England, det är något jag verkligen ser fram emot och hoppas går igenom. Med tanke på det är jag även mycket intresserad av språk, Engelska är mitt favoritämne och även det jag själv anser att jag är lite bättre på än de ndra skolämnena. Därför vore det väldigt roligt att få komma till England med Kajsa ochanvända sig av sin engelska.Fast det självklart inte är det enda man är där för. Jag älskar både vintern och sommaren, på vintern åker jag skidor&snowboard och på sommaren badar jag som en tok. Jag älskar att bada!  Något som gör mig väldigt lycklig är mina vänner, shopping och självklart familjen.

pussar


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!



Önskar dig en trevlig kväll :)



Bli medlem här om du vill få gratis presentkort på GinaTricot eller H&M.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234

2008-11-05 @ 20:00:33
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: majjza

din nya blogg kommer bli bäst känner jag på mig ;) lär iaf fortsätta vara en trogen läsare! pöss<3

2008-11-05 @ 21:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0