tralala kaos

Vi var hemma hos mig ikväll, hade trevligt och så... det spårade dock ur lite så vi bestämde oss för att gå ut. Vi satte oss på bussen och sen ringde någon ful fisk mig när jag var vid storängen. BLä. Och så satte vi oss i ektorp där för i övrigt Kenza satt med sin lillebror och pappa och rökte. Erik gick hem med Kajsa och jag Caroline och Josse stannade i ektorp och mötte lite annat folk, blandannat fyra bläbläblä människor och sen kom errrrrik och sen åkte jag hem vid halv ett! Det var min kväll det, lite kaos,lite kul och en hel del fina människor! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

var kenza lika fin som bilderna? =) man undrar ju ;)

<3

2009-01-04 @ 14:15:30
Postat av: louise

ja hon såg likadan ut:)

2009-01-04 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0