Tjolahopp

7nde December, den andra advent. Ingen snö.

Igår var min familj och jag på middag hos några. Efter det åkte jag hem till Maja där jag Maja och Camilla sen var hela kvällen, vi gjorde egentligen inget speciellt. Men kul var det. Maja har fått en kattbebis, hur söt som helst. Idag var jag i Forum med Kajsa en stund och kollade julklappar, hittade tyvärr inga men det gjorde Kajsa. Åkte hem för en och en halv timme sen och kom på att mitt So-arbete var hospappa så jag ringde honom och han kom och hämtade mig så hämtade jag So-arbetet och nu sitter jag och äter kakor och fixar med So-arbetet som jag ska redovisa imorgon inför klassen på en powerpoint presentation, bläblä. Jag har även mina fem andra inlämningar som jag måste jobba på, plus mitt broderi som inte är helt klart ännu. Men om en och en halv vecka är det jullov och det gör att allt känns lite bättre.

Puss


Svaante


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0