Tänk positivt

Jag har sjukt mycket plugg, imorgon är det bildredovisning och sen ska man lämna in två bilduppsatser också. Efter det ska jag sjunga helt själv för min lärare och det är avgörande för betyget i musik. Eftersom jag inte kan sjunga kommer det troligen att gå pissdåligt, jag är inte ens säker på att jag ska försöka. Vi har även denna dag inget mindre än ett matteprov som även det är avgörande för betygen.  Jag sitter alltså just nu och skriver om Pablo Picasso, kubismen och tre av hans tavlor, pluggar matte och lyssnar på låten jag kanske ska sjunga Jag har precis ätit, och ska försöka fortsätta lite grann på mitt broderi också. Blä. Men imorgon är det fredag! och den ska jag tillbringa med lite olika personer, blandannat Kajsa och Caroline som jag ska köpa julklappar med, sen ska jag gå på bio med Camilla och tillsist ska jag kanske vara med Sofia.
 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0