Näej

Hej, igår var vi några på en bastubåt. Det var både kul&tråkigt. Efter det sov de rätt många hos caroline. Jag och jossan spelade guitarhero och sjöng singstar tills klockan 6 då vi gick och la oss. Vi vaknade klockan tolv av väckarklockan och gick upp. Halv två åkte jag hem till sofia och där va amanda också. Sofia och jag åkte till forum en sväng och drack en smoothie och planerade nyår. Jag vet förresten inte vad jag ska göra på nyår, ganska jobbigt. Antingen ska jag till uppsala med lite kompisar eller vara hemma hos sofia. jobbigt att välja men det lutar åt sofia för att mina päron inte tycker att jag ska åka till uppsala över nyår. Nu har jag nyss duschat och ska äta något., :) Ikväll orkar jag inte göra någonting. puss

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Kikar in...



Nyår på onsdag.. Ska du göra nåt speciellt? ;)



kramar <3 nån ide på nyårslöfte jag vill ha ett (A)

2008-12-28 @ 20:56:56
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Anonym

det står i inlägget:)

2008-12-28 @ 21:23:50
Postat av: L

fin blogg!

2008-12-28 @ 21:45:25
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0