Mera plugg

Här sitter jag med mest plugg i hela världen, men jag gör allt annat än plugga.
På fredag är det luciatåg, och vet ni? Vi ska vara i våran egna lilla sketna aula i skolan och inte nog med det, vi ska ha plastljus! Fyfan. Vi hade bättre luciatåg i femman.
Idag hade vi som sagt studiedag, typ jätteskönt. Maja sov hos mig och vi kollade på braiga filmer och gjorde fruktsallad på melon,grapefrukt och jordgubbar (goott). Vi vaknade rätt sent och gjorde oss i ordning och åkte till forum för att köpa rengöringspryl till min navel. Då fick jag ett litet sms av Kajsa som ville komma till forum en stund, hon kom och Majsan åkte hem. Caroline L kom också och vi handlade lite julklappar. Nu är jag väldigt hungrig och borde verkligen plugga.
puss

 there is no game, I've already won. haha suck on that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0