Lucia

Idag väcktes jag jättetidigt som vanligt av min väckarklocka.  Gick upp, och gjorde mig i ordning. Idag hade vi nämligen Luciatåg i skolan, och jag kan säga att jag aldrig har varit med om ett sämre! Vi hade elljus, sjöng 4 sånger (sjöng och sjöng?) och va i våran lilla fula aula i skolan,tydligen för att skolan inte hade råd med nacka aula som luciatågen alltid varit i tidigare. Men sofia var jättefin som Lucia. Jaja, nu är det klart och det lär inte bli några fler luciatåg för mig i framtiden. Vi slutade vid elva och jag åkte hem, gjorde lite lunch vilken bestod av pasta och ost&skinksås. Gött. Jag ska träffa caroline i forum om lite mindre än en timme för att köpa julisar igen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0