HEJ

Kom hem för ett tag sen, åt köttfärssås och spagetti och kollade på en film. Har varit med Kajsa och Caroline hela dagen, jag och Kajsa såg Amy Diamond uppträda, hon är så sjukt liten för att vara snart 17 år :O kortare än mig. Iallafall, hon var inge vidare tyvärr. Vi kollade i butiker, köpte julklappar och jag köpte även strumpbyxor och en mössa. Vi åt lunch och sen träffade vi carro och gjorde inte mycket, men trevligt var det. Vi träffades igen hemma hos Kajsa och tillbringade våran kväll vandrandes omkring och dels jagade av fiskisbor i duvnäs. Vi gick även hem till Karin en stund där det inte var så roligt folk (utom några såklart, men inte mycket)  så vi bestämde oss för att strosa vidare.Jag tyckte inte det var sådär superkul så jag drog mig hemåt rättså tidigt medan dom andra fortsatte strosa runt. Ringde för några minuter sen och då var dom påväg till en fest, kanske missar man något? Äh. Nu ska jag äta choklad och kolla på film! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0