Hej jag har äckligt mycket plugg

Jag hatar att plugga, vem gör inte det. Men så här mycket plugg har vi aldrig haft förut och helt seriöst så orkar jag inte.

Idag fick jag reda på att jag höjt mitt betyg i syslöjd till VG, det behövdes. Jag har broderat en liten nalle.

De kommande veckorna:

franskaprov, matteprov, noprov, biologiuppsats, engelskaprojekt (redovisning) bild redovisning och uppsats svenskauppsats, musik (sjunga för läraren, ensam) slöjd (göra klart broderiet) svenska/so/no uppsats x2



Blä!  Tusen inlämingar och redovisningar. Jag vill somna och vakna upp igen när det är jullov.

Jag har haft så mycket att göra att jag faktiskt inte har bloggat på ett tag. Men det ska det bli ändring på.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0