Godnatt

Vi skulle ha gått på Lady Gaga, men vi pallade plus att  vi inte tycker att hon är så bra. Jag och Kajsa gick på bio istället och såg "Yes man" den va skitbra. Juste, idag bytte jag Caroline L och Kajsa julklappar, av Caroline fick jag fina (röda) trosor och en pärontvål och av Kajsa en necessär. Jag gav caroline någon showergel och bodylotion i ett kit och  Kajsa ett par gröna spetstrosor och en hallontvål, den presenten delade jag dock med Caroline. I onsdags fick jag min julklapp av Caroline F, ett såntdär läppglans från åhléns med hallonsmak! Hon ska få sin så snart som möjligt också.

 Vi kom iallafall hem vid tolv och kollade på film, "What happens in Vegas" måste vart 24e gången jag såg den. Kajsa somnade efter en fjärdedel, så jag orkade inte se klart den. Nu ska jag sova, börjar bli lite trött. Sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0