5 uppsatser och jag

Jag är glad idag:D jag känner mig så jävla fri på något sätt, vet inte riktigt varför. Skithärligt.

Idag började jag halvnio, kom lite sent och fick sedan reda på att min mentor ska sänka mitt betyg. Åh va arg jag blev.
Vi hade franska, fick tillbaka proven (hahaha), kollade på film och fick reda på vårat slutterminsbetyg. Snälla Margret gav mig VG i franska trots att jag har fått G på båda franskaproven!:D Världens bästa lärare eller vad säger ni?  På So:n skulle jag redovisa men jag hade på något sätt råkat skicka fel powerpointpresentation till honom så jag ska redovisa imrogon istället.. surt.. Jag hade hellre redovisat idag för jag var förberedd. Efter skolan åkte jag hem till pappa och pluggade lite eftersom jag hade mina texter på datorn här. Jag har just ätit lite och pluggat hårt i en timme! Jag har skrivit fyra av uppsatser, men dem är inte riktigt klara. Nu ska jag kolla på James Bond, Quantum of solace! See you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0